Κόσμος

Ο Νετανιάχου προειδοποιεί Χαμάς και Χεζμπολάχ: Μην κάνετε τα ίδια λάθη, το τίμημα θα είναι πολύ υψηλ…

Mpeniamin Netaniaxou 1

Ο Νετανιάχου προειδοποιεί Χαμάς και Χεζμπολάχ: Μην κάνετε τα ίδια λάθη, το τίμημα θα είναι πολύ υψηλότερο

Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου μίλησε στην Κνεσέτ και προειδοποίησε την Χαμάς, αλλά ιδιαίτερα την Χεζμπολάχ, να μην εξαπολύσουν νέες επιθέσεις, γιατί θα πληρώσουν πολύ υψηλό τίμημα για αυτές τις ενέργειες.

Σύμφωνα με το i24news.tv, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός είπε: «Μην κάνετε τα ίδια λάθη, το τίμημα που θα πληρώσετε αυτή τη φορά θα είναι πολύ υψηλότερο».

Επίσης, ανέφερε πως «υπάρχουν πολλά ερωτήματα γύρω από την καταστροφή που μας βρήκε πριν από δέκα ημέρες. Θα ερευνήσουμε διεξοδικά κάθε πτυχή. Το έθνος είναι ενωμένο προς έναν στόχο, τη νίκη. Θα θριαμβεύσουμε γιατί πρόκειται για την ίδια την ύπαρξή μας σε αυτή την περιοχή, η οποία είναι γεμάτη από σκοτεινές δυνάμεις».

«Η Χαμάς είναι μέρος του άξονα του κακού του Ιράν και της Χεζμπολάχ. Στόχος τους είναι να βυθίσουν τη Μέση Ανατολή σε μια άβυσσο χάους. Τώρα, πολλοί σε όλο τον κόσμο καταλαβαίνουν ποιον αντιμετωπίζει το Ισραήλ. Αντιλαμβάνονται ότι η Χαμάς αντιπροσωπεύει μια νέα εκδοχή του ναζισμού. Όπως ο κόσμος ενώθηκε για να νικήσει τους ναζί και το ISIS, έτσι πρέπει να ενωθεί για να νικήσει τη Χαμάς», πρόσθεσε στη συνέχεια.

שידור חי

זהו רגע של מאבק נחוש במי שקמו עלינו לכלותנו. היעד שלנו הוא ניצחון! ניצחון מוחץ על החמאס, מיטוט שלטונו והסרת האיום שלו על מדינת ישראל – אחת ולתמיד. יש הרבה שאלות על האסון שאירע לנו לפני עשרה ימים. נחקור הכל עד תום, וכבר התחלנו ליישם לקחים מידיים. אבל עכשיו אנחנו ממוקדים במטרה אחת: לאחד כוחות, ולהסתער קדימה לניצחון.לצורך זה דרושה נחישות, כי הניצחון ייקח זמן. יהיו רגעים קשים. יהיו מהמורות. נדרשת הקרבה. אבל אנחנו ננצח, כי מדובר בעצם קיומנו במרחב הזה שיש בו הרבה כוחות חשוכים.חמאס הוא חלק מציר הרשע של איראן, חיזבאללה ועושי דברם. הרצון שלהם הוא להשמיד את מדינת ישראל ולרצוח את כולנו.הם רוצים להחזיר את המזרח התיכון לתהומות הקנאות הברברית של ימי הביניים, ואילו אנו רוצים להזניק את המזרח התיכון לפסגות הקידמה של המאה ה-21.זהו מאבק בין בני האור לבני החושך. בין אנושיות לחייתיות. ראינו זאת בזוועות המחרידות שהמרצחים הנתעבים ביצעו בקיבוץ בארי, בכפר עזה, ביישובי העוטף, ובגיא ההריגה של הצעירים והצעירות במסיבה ב׳רעים׳.כעת רבים בעולם מבינים מול מי עומדת ישראל. הם מבינים שחמאס זה דאעש. הם מבינים שחמאס זה גרסה חדשה של הנאציזם. וכפי שהעולם התאחד כדי להביס את הנאצים ואת דאעש, כך העולם חייב להתאחד כדי להביס את חמאס.אני אומר לידידינו בעולם הנאור: המלחמה שלנו היא גם המלחמה שלכם. אם לא נתייצב יחד בחזית אחת, זה יגיע גם אליכם.ויש לי מסר גם לאיראן ולחיזבאללה: אל תבחנו אותנו בצפון. אל תחזרו על הטעות שכבר עשיתם פעם, כי היום המחיר שתשלמו יהיה הרבה יותר כבד.הנשיא ביידן אמר לכם באנגלית: “Don’t do it״. ואני אומר לכם אותו הדבר בעברית: ״תיזהרו״. יצאנו למלחמה, ננצח במלחמה, ולא נעצור עד לניצחון.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Monday, October 16, 2023

To Top